lauantai 31. lokakuuta 2009

pelottava talo

Olen asunut tässä talossa aika kauan n. 5 vuotta. sinä aikana on tapahtunut pari paranormaalia asiaa. itse olen 13vuotta. mennään asiaan. noin 2 vuotta sitten tulin koulusta kotiin ja menin ylös pelaamaan. kunnes huomasin että Gran turismo 4 levy oli likainen. menin yläkerran vessaan putsaamaan sitä. yhtäkkiä kun olin pesenyt levyä noin 10sekuntia vessassa. alkoi kuulua naurua. (sanon vielä kerran että olin yksin kodissa). säikähdin ihan v***sti. olin shokissa ja katsoin suihku huoneeseen. en ajatellut mitään muuta kuin sitä naurua. huomasin 1950luvun nuken joka oli suurehko. näin vaan sen ja lähdin juoksemaan alakertaan. minulta meinasi oikeasti tulla itku. niin pelottavaa se oli. menin yläkerran vessaan vasta viikon päästä uudestaan. onneksi äitini tuli noin puolen tunnin päästä tapahtumasta. en kertonut sitä hänelle heti. noin puolen vuoden päästä uskalsin kertoa sen. heitimme nuken kaatopaikalle ja lähdimme kotiin. sen jälkeen en ole kuullut ääntä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti